Okei tuo otsikko tuli nyt vain ekana mieleen. Toinen vaihtoehto olisi varmaankin ollut:" Oppikaa nyt jo pelaamaan sitä jalkapalloa!"

Toistaiseksi tuo jalkapallo otsikko saattaa johtaa tuolla osaamisella harhaan, jotenn....

ää Eli siis nyt tympii oikeen kunnolla! Olette varmasti kuulleet kaikenlaisista hihhuleista mistä nyt olenkaan kirjoittanut kommentteihin kaverin kanssa. No kuitenkin. Yleensä puistossa on ihan OK "hengailla" ;)
mutta nyt ei siellä enään mitään tekemistä ole. Ei sinne enään jaksa mennä... jos niillä kerta pallo on, miksei sillä sit pelata? 
- No ku mä en jaksa pelata.... nää vaan sanoo ja repii siitä pallosta irti paloja... Huooh!
Jos ei jaksa muuta kun istua, eiks sit voi antaa sitä palloa muille, et ne vois pelata?!
Okei, mä myönnän! Kyllä siinä alussa ihan kivaa siellä oli, mut sit se meni ihan tylsäks. Jopa koneella oleminen on kivempaa! Vois vaikka ens kerralla mennä tallille....
- No enks mä voi pelata L**** ja sun kanssa sillä? kysyn
- No en mä ny sun kanssa pelaa....tää sanoo muka suuttuneena XD
- Mä pelaan ton kanssa.... se jatkaa....
Okei ei siinä mitään, ehkä se oli vitsi, mut jos oksettaa yms. Ei niitä vitsejä jaksa! En mä oota siinä 2 tuntii anellen sitä palloo. Ens kerralla otan oman ja ne ei siihen koske.( siis hihhulit :D )  :D Heh , oon ilkee :)
Aika lapsellista touhua sekin ettei viitti antaa lainata palloo( eikä se ees alunperin oo ollu sen!!! ). Sit niillä on niin kova tarve esittää jotain... huhhuh... kyllä se alussa oli ehkä hauskaa... mut nyt kun kelitkin viilenee ei siellä puistossa enään haluu tehä mitää....
Joten nyt Pliis keksikää mulle tekemistä... muutakin kun sinne menemistä :D
sry kaverit :)